До уваги побутових клієнтів ТОВ «Київоблгаз Збут»
29.09.2022
Керівництво ТОВ «КИЇВОБЛГАЗ ЗБУТ» змушене прийняти рішення про закриття більшості точок контакту та зміну часу особистого прийому побутових споживачів природного газу у своїх відділеннях.
З 01.05.2022 року всіх побутових клієнтів компанії було автоматично переведено до постачальника «останньої надії». Усі наші спроби відновити роботу в секторі постачання блакитного палива для потреб населення не зустріли розуміння з боку державних інституцій.
Не зважаючи на це, протягом останніх пʼяти місяців ми забезпечували стабільну роботу наших відділень і персоналу, щоб надавати підтримку клієнтам. Починаючи з 01.10.2022 року особистий прийом побутових споживачів буде здійснюватися щовівторка з 9:00 до 12:00 у відділеннях за адресами:
- м. Біла Церква, вул. Шевченка, будинок 96/71, приміщення 4
- м. Бровари, вул. Лагунової Марії, буд. 18
- м. Боярка, вул. Білогородська, 17
- м. Ірпінь, вул. 8 Березня,37
При цьому, у всіх точках контакту побутові споживачі можуть отримати інформацію щодо прав, чинного законодавства та наявних способів для вирішення спорів на інформаційних стендах загального доступу. Крім того, ми продовжуємо підтримувати роботу наших онлайн-сервісів та контакт-центру.
Надіслати заяву на повернення переплати або помилково сплачених коштів до ТОВ «КИЇВОБЛГАЗ ЗБУТ» можна на нашу поштову адресу: 04108, м. Київ, пр-т Свободи, 2 Г, Літ. А або на електронну скриньку: contact@kvgaszbut.com.ua.
Інформація про порядок повернення коштів, сплачених на рахунок ТОВ «КИЇВОБЛГАЗ ЗБУТ», роз’яснення щодо необхідних документів та бланк заяви опубліковані на нашому вебсайті.