Порядок вирішення спорів з питань газопостачання
Процедура досудового врегулювання спорів
При виникненні спірних питань, пов’язаних з постачанням природного газу, а саме:
- з’ясуванням розміру оплат;
- розрахунку пільгових норм;
- перерахунку призначених субсидій;
- нарахованої вартості газу;
- незгоди з діями працівників постачальної компанії,
- претензій до якості обслуговування та з інших питань
можна звернутися до контакт-центру ТОВ «Київоблгаз Збут» за багатоканальним номером телефону 044 394 91 04 або безпосередньо до відповідних структурних підрозділів товариства.
ПІБ, посада |
Адреса, телефон, е-mail |
Години особистого прийому |
Смоляков Денис Анатолійович Директор ТОВ «Київоблгаз Збут» |
м. Київ, пр.-т Свободи, 2-Г, літ. А (067)-369-12-72 office@kvgaszbut.104.ua |
Що четверга кожного тижня 10:00-12:00 |
Кухарська Наталія Володимирівна старший менеджер із збуту, Білоцерківського ВП
|
м. Біла Церква, вул Шевченка, будинок 96/71, приміщення 4 (067)-844-10-59 office@kvgaszbut.104.ua
|
Що вівторка кожного тижня 10:00-12:00 |
Юркова Карина Вадимівна старший менеджер із збуту, Броварського ВП |
м. Бровари, вул. Лагунової Марії, буд. 18 (067)-844-10-53 office@kvgaszbut.104.ua |
Що вівторка кожного тижня 10:00-12:00 |
Нагула Святослав Анатолійович старший менеджер із збуту, Васильківського ВП |
м. Васильків, вул. Володимирська, 22-А (067)-844-10-35 office@kvgaszbut.104.ua |
Що вівторка кожного тижня 10:00-12:00 |
Тисячник Людмила Василівна старший менеджер із збуту, Вишгородського ВП |
м. Вишгород, вул. Набережна, 7-а (067)-844-10-32 office@kvgaszbut.104.ua |
Що вівторка кожного тижня 10:00-12:00 |
Койдан Віталій Васильович старший менеджер із збуту , Кагарлицького ВП |
м. Кагарлик, вул. 97 Стрілецької дивізії, 21 (067)-844-10-28 office@kvgaszbut.104.ua
|
Що вівторка кожного тижня 10:00-12:00 |
Шлак Людмила Вікторівна старший менеджер із збуту, Києво-Святошинського ВП |
м. Боярка, вул. Білогородська, 17 (067)-844-10-37 office@kvgaszbut.104.ua |
Що вівторка кожного тижня 10:00-12:00 |
Шамардак Дмитро Валерійович старший менеджер із збуту, Переяслав-Хмельницького ВП |
м. Переяслав-Хмельницький, вул. Б. Хмельницького , 55 (067)-844-10-38 office@kvgaszbut.104.ua |
Що вівторка кожного тижня 10:00-12:00 |
Йовенко Олена Сергіївна старший менеджер із збуту, Таращанського ВП |
м. Тараща, (067)-844-10-42 office@kvgaszbut.104.ua
|
Що вівторка кожного тижня 10:00-12:00 |
У разі невирішення Вашого питання шляхом переговорів, незадоволення наслідками усного розгляду або Вашого небажання вести переговори усним шляхом, звертайтесь до ТОВ «Київоблгаз Збут» із заявою (претензією). В заяві слід зазначити:
- прізвище, ім’я, по-батькові замовника, назву заявника - юридичної особи;
- поштова адреса;
- виклад питання, яке викликає спір;
- суть прохання, очікуваного наслідку звернення.
До уваги юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців: Вашу претензію слід оформлювати відповідно до вимог статті 6 Господарсько-процесуального кодексу України, а саме: у претензії зазначаються:
а) повне найменування і поштові реквізити заявника претензії та підприємства, організації, яким претензія пред'являється; дата пред'явлення і номер претензії;
б) обставини, на підставі яких пред'явлено претензію; докази, що підтверджують ці обставини; посилання на відповідні нормативні акти;
в) вимоги заявника;
г) сума претензії та її розрахунок, якщо претензія підлягає грошовій оцінці; платіжні реквізити заявника претензії;
д) перелік документів, що додаються до претензії, а також інших доказів.
Документи, що підтверджують вимоги заявника, додаються в оригіналах чи належним чином засвідчених копіях. Документи, які є у другої сторони, можуть не додаватись до претензії із зазначенням про це у претензії. До претензії про сплату грошових коштів може додаватися платіжна вимога-доручення на суму претензії. Претензія підписується повноважною особою підприємства, організації або їх представником та надсилається до ТОВ «Київоблгаз Збут» рекомендованим або цінним листом чи вручається під розписку.
Претензії юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців розглядаються впродовж 10 днів з дня її одержання. Про наслідки її розгляду Вам буде повідомлено на зазначені Вами у претензії реквізити.
У разі невирішення Вашого питання в претензійному порядку, Ви можете звернутись до територіального підрозділу Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг (НКРЕКП) у Закарпатській області: адреса м. Ужгород, вул. Гойди, 8, каб. 408, або до НКРЕКП: 03057 м. Київ, вул. Смоленська, 19, тел. (044) 204-48-27; E-mail: box@nerc.gov.ua, офіційний інтернет-сайт НКРЕКП: http://www.nerc.gov.ua/, або до суду.
Звернення до НКРЕКП чи його територіального підрозділу не позбавляє Вас права на вирішення спору в судовому порядку.
До уваги споживачів! Чинне процесуальне законодавство, яке врегульовує порядок судового вирішення спорів не містить прямої норми щодо відмови у прийнятті позовної заяви у разі недодержання досудового порядку вирішення спорів. Однак, в позовній заяві слід зазначати які Ваші права та законні інтереси було порушено, а за відсутності порушеного права – відсутній предмет спору і справа розгляду в судах не підлягає. Тому, для уникнення відмови у прийнятті позовної заяви з підстави, що справа не підлягає розгляду у відповідних судах, радимо Вам перед зверненням до суду обов’язково скористатись своїм правом вирішити спір безпосередньо з ТОВ «Київоблгаз Збут», в ході чого Ви зможете з’ясувати всю інформацію щодо наявності чи відсутності порушень Ваших прав та законних інтересів та забезпечити доказову базу для звернення до суду, якщо таке звернення буде визнане Вами за необхідне.