Порядок вирішення спорів з питань постачання електроенергії
Всі спори та суперечки, що виникають з питань Договору про постачання електричної енергії або в зв'язку з ним, а також інші суперечки, що можуть виникнути при взаємодії зі Споживачем, вирішуються шляхом переговорів у справедливий і швидкий спосіб.
Споживачі мають можливість використання мобільного додатку "Енергетика Онлайн" як один із способів подання звернення/скарги/пропозиції.
Постачальник зобов'язаний розглянути всі скарги, отримані від споживачів, і протягом одного місяця повідомити про результати їх розгляду.
Споживач має право звернутися із заявою про вирішення спору до Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг (далі – Регулятор) у відповідності до статті 21 Закону України «Про Національну комісію, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг» та/або передати спір на розгляд до суду у відповідності до умов договору та чинного законодавства України.
Особа, відповідальна за розв'язання спорів:
Директор ТОВ "КИЇВОБЛГАЗ ЗБУТ" Смоляков Денис Анатолиевич
Якщо у Вас є питання, звернення, скарга, претензія щодо постачання електричної енергії або повідомлення про загрозу електробезпеки, зв'яжіться з нами м. Київ, пр-т Свободи, 2 Г «А», телефон: +38 (044)-39-49-104; +38 (044)-428-98-43
Графік роботи:
пн-чт: 8:30 - 17:30
пт: 8:30 - 16:15
перерва: 12:30 - 13:15